Juegos de aquí, juegos de allà!!!!

Avui us pengem una entrada diferent per mostrar-vos una gent que es dedica a l’assessoria del joc i que té una web molt aconseguida on tant podreu comprar com assessorar-vos de jocs sobre com funcionen, com es juga i moltes coses més!!!

La veritat és que he trobat que era una web molt interessant i molt treballada amb actualitzacions constants i un apartat de classificació dels jocs molt ben aconseguit !!!! Per aquest motiu us els dono a conèixer!!!!

L’empresa es diu Juegos de aqui i de alla  i es dediquen bàsicament a l’assessorament i venda de jocs de taula!!!! Us passem el que han penjat en el seu apartat de Qui som perquè us en feu una idea!:

“Somos una empresa familiar apasionados de los juegos de sociedad. Después de haber trabajado en ludotecas cerca de París, hemos decidido compartir nuestra pasión.

Actualmente, nuestra actividad principal radica en la promoción de juegos originales e innovadores y en la venta de juegos de sociedad a través de internet.

Tenemos la intención de abrir una tienda física en nuestra ciudad. En esta tienda, se podrá comprar los juegos, pero también descubrir el mundo lúdico jugando en la tienda, un poco como en una ludoteca.

Tenemos en consideración el hecho de que nuestros juegos son utilizados en muchos países europeos (Alemania, Francia, Italia…) como material didáctico, de forma que los niños trabajan jugando y abordan nociones y conocimientos de una forma amena y divertida.

Por nuestra parte, inspirandonos de estas experiencias, queremos hacernos conocer en el sector escolar teniendo como fin crear animaciones y talleres lúdicos. Y contribuir a desarrollar la cultura del juego.”

Si voleu fer una mica el xafarder i voleu entrar a la seva web, podeu clicar http://www.juegosdeaquijuegosdealla.com/es_index.php

Si entreu, trobareu cosetes molt interessants!!!!

Advertisements

Deixa un comentari

Filed under botigues de jocs, jocs de taula

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s